Halaman

Saturday 24 May 2014

Cannot sleep

*Azan berkumandang*

3.41 a.m

Mengknizir buta pagi 25 Mei 2014 dengan buka youtube , usha facebook , buka twitter.Pfffffft !!!

You got no life cap !

Actually, kelas untuk semester 2 is officially over dan satu minggu untuk study week sebelum masuk final exam kereta api.

1,2,3,5,7,8 June 2014 tarikh exam and within one week exam is over sekali gus semester dua yang horror ni pun officially habis.


Carry marks tak tinggi dan aku boleh wasting time cemni lagi.Takpa, cubalah cap minggu ni apa yang boleh buat untuk push up balik my spirit.kasi boost up la apa semua.All out semua minggu ni.Cadang macam straight nak pegi JUST, tapi semua DDOTAs macam tak nak pegi ja semua ni.Huh

"Aku sepatutnya lebih sedih buat dosa dari sedih dapat markah rendah dalam markah OC "

Satu ja aku minta, doakan aku final exam ni.Doakan aku.

For the summer holiday, Rome > Venice > Besancon > Paris > Amsterdam, please go away !


Random post.

Happy Reading,

Asyraf Zulkifli,
Syari3 Jamiah, Irbid, Jordan.
3.49 am,
25 Mei 2014.

No comments:

Post a Comment