Halaman

Friday 3 April 2015

Complicated

Tbh, bila masuk semester 2 banyak gila exam.Subejct pun dah bertambah dari 5 ke 7.Lab lagi la.Penat bawa lab coat, bawa Atlas , carving set semua untuk lab.

Exam pulak nak seminggu 2-3 paper.Cuti pun nak buat exam JUST ni.Minggu depan aku ada dua exam, Dental Anatomy Lab dengan head & Neck (theory).Bila banyak-banyak exam dia mula la nak emo sensorang , nak rindu Malaysia, nak rindu mama ayah tok wan tok njang semua.Mula la jiwa ni macam urghh !

Bila ada orang buat salah sikit, dia mula terasa nak sensetif la bagai.Oh tu fact okay !



Kenkadang aku tanya gak kat diri aku ni, complicated sangat ke aku sampai semua nak benda perfect.Contoh orang tu guna adaptor untuk benda lain and then dia lupa nak letak.Ada orang anggap benda tu cam normal, biasalah terlupa.Tapi bagi aku, aku tak suka.Pandai guna pandai la letak.

When there's action, there's reaction.

Aku selalu tanya tak boleh ke sabar sikit dengan semua orang sekeliling.Bila camni mula la rasa lonely nak pindah rumah la apa laa.Oh complicated sangat ke.Mungkin sebab aku tak buat benda camtu, bila ada orang camtu aku tak boleh terima.Tapi sampai bila nak sabar?

Oh aku pun tak habis pun study lagi boleh pulak nak make a new post ni.Oral Histology banyak sangat sampai fed up dah.Doakan aku tak complicated !

No comments:

Post a Comment