Halaman

Monday 27 May 2013

Betul ka Ben Ashaari follow twitter gua ?




Assalamualaikum w.b.t


Selagi ada masa lapang yang curi sikit-sikit sebelum ke Puncak Alam sana untuk menyambung asasi sains, sememangnya nak berkongsi cerita sikit sikit.Tak banyak pon.Hehehmuehehmuehe.


Sebelum tu, tadi ada baca dekat TL bahawa budak matrik macam seronok di sana.Betul kah ? Mereka baru sahaja selesai mendaftar pagi tadi di kolej matrikulasi masing-masing.Apa pon, selamat maju jaya.Tengok ? Dah masuk kawasan merepek.


Back to our co-business, Betul ka Ben Ashaari follow twitter gua ? Haaaaaaaa.persoalan utama.Jawapannya : BETUL !

Tatkala malam asyik tweet dengan sahabat handai, tetiba teringat dekat blogger Ben Ashaari sebab ada baca satu entri beliau.Pastu terus cari dekat twitter dan follow beliau di sana.




Sebelum tu, gua ada tulis macam ni :



Sejujurnya niat hanya ingin mencuba saja.Disebabkan beliau seorang yang aktif sangat di blogging


Kemudian, lihatlah hasilnya selepas beberapa minit 



Fokus kepada yang nama "Santai Bersama" itu.Itulah beliau ;Ben Ashaari




Terkaku.Terkesima.Terkedu.Terkeeezzzuuutttt.Semua ada lepas tu, memang tak disangka, beliau akan follow balik.Ben Ashaari follow Asyraf Zulkifli.Itu fakta dan bukan auta.


Kagum dengan beliau kerana boleh mengupdate / mengemaskini blog beliau setiap hari dengan sebanyak mungkin entri yang menarik.Kagum juga kerana beliau sudi menekan button follow dan mefollow gua.Siapalah gua ini di mata beliau.Tak memilih untuk mefollow sesiapa.Mesra la katakan.Blog beliau juga menarik untuk dibaca.Maaf Abang Ben jika ada terkasar bahasa sedikit.














Sedikit tweet bersama beliau.Terima kasih kerana sudi membalas tweet gua.Rasa seronok sebentar.Jom follow blog Ben Ashaari.Kepada mana mana blogger atau sesiapa yang  masih belum mengenali Ben Ashaari, silalah berbuat demikian,klik yang mana anda rasa suka ;)





Begitulah sedikit sebanyak mengenai kisah bedtime story malam ni.Semoga terhibur.Terima kasih kerana sudi meluang masa membaca sedikit kisah pada malam ini.Selamat malam semua ;)



Wassalam ;)




Asyraf Zulkifli :

"Sebelum kita tidur, maafkanlah segala kesalahan dan kesilapan orang lain terhadap kita.Semoga hati ini tenang dan bersih apabila memaafkan kesilapan orang lain."



Happy Reading,
| Asyrafz | 28 Mei 2013 | 1.09 a.m |

No comments:

Post a Comment