Halaman

Tuesday 28 May 2013

Eksperimen tak menjadi



Assalamualaikum w.b.t





Gaya macam nak cerita eksperimen dalam lab kimia pulak bila letak tittle post macam tu.Wuuuhhuuuu.Muahahaha *gelak kejap* .Niat di hati nak cerita pasal eksperimen untuk buat header blog yang terlalu simple sehinggakan anak kedua Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukor , Sofea Natasha pon boleh buat header macam ni.



Bila sedang asyik blogwalking ke setiap blog dari setiap blog.Teruskan menjelajah ke setiap blog tanpa kenal erti penat jemu dan letih.Lagi pulon berblogwalking ke semua blog yang nampak link tanpa mengira siapa tuan punya blog.Ayat hiperbola kejap.

Lepas tu teringin dekat hati nak buat header sendiri.Tapi manusia tak semua sempurna.Bakat aku terhad untuk buat header pakai adobe photoshop.Cuma boleh buat pakai photoscape saja.Tapi, kalau sesiapa yang pakai adobe photoshop lagi untung sebab boleh buat macam-macam dan lagi menarik.Kalau guna photoscape, untuk simple-simple boleh la.

Mari kita teroka beberapa eksperimen yang tekah dibuang oleh pak cik makmal secara membabibuta tuli.











Lihat ? Setelah membuat 4 eksperimen mudah seperti yang dikatakan bahawa  anak kedua Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukor , Sofea Natasha also known as my future wife pon mampu buat macam ni kan ? Standard baby 6 bulan lagi.Inikan pula dan 18 tahun.


Memandangkan semua di atas rejected dibuang oleh pak cik makmal, maka ada satu yang dia tak suka, tapi dia tak nak buang jugak.Haaaaaaaaaaaa ! Macam mana tu ? Nak tengok ? *sila angguk hingga mata melihat ibu jari kaki*

Jeng
.
.
Jeng 
.
.
.
.
Jeng
.
.
.
Jeng
.
.
.
Jeng
.
.
.
Taaadddaaaaaaaaaaaaaaaa








Walhal, semua rekaan dan design adalah sama kan ? Apa motif yang jadi tak kreatif ni ? 


TAWARAN MENANTI !


Kepada mana-mana yang ingin menawarkan diri untuk membantu membuat header blog yang saya merasakan sangat menarik untuk dipaparkan ke dalam blog ASYRAF ZULKIFLI, sila pergi ruangan "Contact Me" dan terus mendial apa-apa yang patot,walaupun tidak diberikan nombor telefon.InsyaAllah, ada ganjaran menanti anda.Jangan sia-siakan peluang ini, walaupun iklan yang diberikan hanyalah suam-suam tiga suku saja.




Wassalam semua ;)




Asyraf Zulkifli :

"Tetiba rasa malu, pakai header blog yang black semua macam tu.Takpa, aku patot bangga sebab pandai juga buat header blog.The lesson is janganlah mengeluh sebaliknya banyakkan bersyukur"




Happy Reading,
| asyrafz | 28 Mei 2013 | 5.11 p.m |

No comments:

Post a Comment