Halaman

Sunday 7 April 2013

P.E.N.G.E.M.B.A.R.A.A.N. K.A.M.I .II

okay.actually entri ni nak sambung balik pasal jaulah kami ke kulim.stop kat mana eh.LUPA !!!!*refresh**refresh*
ok ingat balik.


kami stop solat zohor dekat surau GIANT tuh.alhamdulillah sempatjugak kami solat berimam.imam dia rasyid.lepas tu, FK dengan sepol kena gerak sebab diorang nak ambek kakak kesayangan sepol dekat mana aku pon lupa nak tanya.abaikan.kami pun naik lah nak main bowling dekat atas.dan aku malas nak cerita pasal main bowling.

lepas habis main bowling, semua pakat dok menerai a.k.a mencuba kerusi urut.nama dia."rest N go" kalau tak silap aku.semua pakat masuk duit masing masing yakni RM 1 untuk urut selama 3 minit kalau tak silap.dia ada la.RM5 untuk 15 minit dan RM10 untuk 30 minit.
imad.ikhwan.rasyid and luqman sedang mencuba


imad looks excited :D

me with al-amin.as usual.
then, lepas tu semua decided nak pegi rumah aizat farhan a.k.a bit.FYI, bit tak dapat datang sebab rumah dia ada kenduri.katanya beliau kena menjadi bentara.ok.kami pon kalot naik keta FK nak pegi rumah bit.mengejar masa lah katanya.nak naik bas balik BALING lagi.dalam keta, call bit dekat 150 juta kali (mcm lagu ainan tasneem lah konon) asyik tak dapat ja.asyik cakap dengan kakak voice mail sahaja.ok la.dalam keta, rasyid call la kata nak tunggu dekat pintu gerbang, mini stadium kelas as rumah bit dekat ja dengan situ.okay.pas sampai situ, kami tunggu delegasi rizwan , al-amin and jalul, ikhwan wahab and the gang.pas semua sampai.kami tunggu kat situ, pastu terosssssssssssss gerak ke rumah bit.sampai ja rumah bit.haaaaaaaaa atudia. 12 khemah kenduri kahwin.pasang berderet setiap simpang.ngeeeeee.sampai pening tengok.okay.lepas tu semua suruh pi cari bit.aku dengan muka selamber badak dan seladang pi la cari bit dengan rizwan then, followed by imad.pastu imad kata dia nampak mak bit.aku pulak tak nampak.tapi haaa, sebaliknya aku nampak ayah bit.selepas sedemikian.aku tanpa segan silu melangkah jumpa ayah bit yang nampaknya menjadi bentara juga.haahh, sebelumtu aku jumpak ayah syitaa'.berikut perbualan kami :

aku : assalamualaikum pak cik.

ayah bit : waalaikummussalam *nampak ramah ayah dia*

aku : aizat farhan ada?*naseb tak terkeluar "bit"*

ayah bit : ohh..dia aaa...sat..ada kat situ tadi...(merujuk kepada tempat basuh pinggan)

aku : oh ya? mana? kami tak nampak pon tadi.

ayah bit : sat sat nak telefon dia *sambil mengeluarkan samsung note*

aku : *dengan pantasnya aku kata* kami telefon tadi, dia tak angkat lah

ayah bit : oh..dia off la tuh.sat nak masuk cari dekat dalam rumah.

aku : okay.*sedang tunggu dengan imad*

ayah bit : *ayah bit keluar* ohh..aizat farhan di surau.

aku : oh..ok ok ok.terima kasih pak cik


sekian bit pi surau.and on that time is at 4.44 p.m dan kami sedang mengejar bas.damn ! last-last kami decide kita pegi bus stop la FK.again sigh.sebab tak dapat jumpak bit.tapi nak buat macam mana, dah takde rezeki.okay lah ! pastu dah kata semua nak balik kami salam+peluk+cium. dan pakat waving masing-masing.bukan senang nak jumpak okay.

pastu kami gerak ke stesen bus.tunggu punya tunggu, tanya pak cik teksi tu, dia kata, bas tak sampai lagi.and FK dengan sepol tunggu kami sampai kami naik bas.sayang korang <3 <3.

relax FK ;)

on the way to rumah bit ;)

thanks both of them :D

on the way to rumah bit

ok.last last kami naik bas kami naik lah bas.okay.dah nak balik.bye KULIM.

for the last, with great pleasure, thanks to all of them : RAZAILI, IMAD, FAIZ KHIR, SAIFUL, RASYID, RIJALUL, AL-AMIN, IKHWAN, LUQMAN, IZZAT.

ada masa kita jumpa lagi nanti.insyaAllah sahabat sampai syurga

Happy Reading,
|asyrafz|7 April|9.16 p.m|


5 comments:

  1. ngaaaa, good2, happy being new blogger

    ReplyDelete
  2. haha..ok ! sakan hampa nowhhhh ! akrimi tu syiahh larrr....update lagi bnyk-bnyak ..aku sukabaca..

    ReplyDelete
  3. oh ya? akrimi syiah mail? kenapa tak leh bukak pon dia punya profile?
    nak kena byk belajaq ni sal benda ni

    ReplyDelete